You are here: Home » Eten & koken » Test; Crisp brengt je boodschappen thuis

Test; Crisp brengt je boodschappen thuis

geschreven door Constance

Afgelopen weekend heeft online supermarkt Crisp de boodschappen bij mij thuis bezorgd. Zoals ik vorige week al schreef mocht ik Crisp gaan testen en dat heb ik gelijk gedaan.

Supermarkt Crisp heeft een website maar bestellen van boodschappen kan alleen via de Crisp app (Android en iOS). In de app staan de producten per productgroep gerangschikt. Zo kan je gemakkelijk je boodschappenlijst maken. Wat mij aanspreekt is dat het een ander assortiment is dan bij andere online supermarkten en dan met name de luxere biologische producten. Een mooi voorbeeld hiervan zijn de (biologische) worsten van Brandt & Levie en de Rekemer kaas van Familie van de Voort.

Tevens zijn er elke week een aantal producten in de aanbieding en als je een gemakkelijk dag wilt hebben, kan je ook kant en klare maaltijden bestellen, maar wel met mooie verse producten én van goede leveranciers.

Bij elk product staat vermeld wie de leverancier is, zo komt de vis bij Viskwekerij Neeltje Jans vandaan en wordt de pasta geleverd door De Pastafabriek.

Zodra je je bestelling gedaan hebt, en als je voor 22.00 uur je bestelling hebt gedaan heb je alles de volgende dag in huis, krijg je een bevestiging in je mailbox met daarin een tijdslot waarop je de bezorger kan verwachten. Bij mij was dat tussen 18.00 & 22.00 uur.

Op de ochtend van de bezorgdag krijg je nog een bericht (via WhatsApp) met een exactere tijd hoe laat je je boodschappen kunt verwachten. En zodra de bezorger op pad gaat, krijg je een track & trace link. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kan je zelfs de bezorger live volgen. In mijn geval zou de bezorger tussen 19.25 en 21.00 uur bij mij op de stoep staan, en kon ik daarna, via de track & trace link, zien waar hij zich bevond, en ook dat hij rond 19.50 uur zou aankomen en dat was ook zo. En dat was echt heel fijn, want ik was die avond later thuis dan gepland en ook Testman was nog onderweg en wist hij hoe laat hij thuis moest zijn.

De producten werden in bruine kartonnen zakken bezorgd en de diepvriesproducten in een speciale koeldoos met ‘droog ijs’.

Conclusie; ik ga zeker vaker gebruik maken van Crisp. De reden hiervoor is dat Crisp een bijzonder assortiment heeft dat ik bij mijn ‘gewone’ supermarkt niet kan kopen, ook niet online. Verder vind ik de bezorgservice, met de volglink van de chauffeur, echt een uitkomst want op deze manier hoef je niet de hele dag of avond thuis te blijven.

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies voor advertentiecampagnes en webstatistieken. Sommige informatie kan gedeeld worden met advertentienetwerken. Onder het kopje Privacy en Cookies lees je welke cookies geplaatst worden en waarom. Ga je akkoord met onze cookies?