You are here: Home » Shoppen » SuperTrash webshop

SuperTrash webshop

geschreven door Constance

Ik winkel vrij veel en vaak online, en eigenlijk heb ik altijd goede ervaringen met online shoppen en is ook de service en levering van de artikelen altijd perfect. Maar helaas is mijn 2e shopervaring bij de webshop van SuperTrash erg slecht.

Vorige maand heb ik mijn 1e bestelling gedaan bij de SuperTrash Webshop en de afhandeling duurde iets langer dan de, in de bevestigingsemail, beloofde 2 werkdagen maar uiteindelijk had ik mijn bestelling binnen 5 dagen in huis.

Op 8 januari jl. heb ik wederom een bestelling gedaan bij de SuperTrash webshop en weer stond in de bevestigingsemail dat ik mijn bestelling binnen 2 werkdagen in huis zou hebben. Nu wist ik dat dat waarschijnlijk wederom niet haalbaar was (vanwege mijn ervaring met mijn 1 bestelling) maar na 8 dagen vond ik het tijd worden om even, per mail, contact met de SuperTrash Webshop op te nemen. Ik heb op 16 januari, naar 2 verschillende emailadressen, een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef.

Op 17 januari jl. kreeg ik antwoord, met excuses, dat mijn bestelling helaas niet uitgeleverd kon worden vanuit het webshop magazijn, en dat daarom deze was doorgestuurd aan het centrale magazijn om vanuit daar nageleverd te worden, indien voorradig, en dat ik hierover dezelfde week meer informatie zou krijgen.

Maar jullie raden het al, op vrijdag 20 januari had ik nog niks gehoord, dus heb ik maar weer een email gestuurd en nog een reminder gisteren (23 januari jl.). Het was totale radiostilte, dus heb ik besloten om vandaag (dinsdag 24 januari) maar even te gaan bellen met SuperTrash.

Ik heb dit om half 1 gedaan en de dame aan de telefoon ging zoeken, maar mijn achternaam en bestelnummer waren niet bekend en ook werd mij gemeld dat men achterliep met het behandelen van de email. En zij begon over het track & trace nummer dat ik had moeten krijgen. Maar volgens mij krijg je pas een track & trace nummer als je bestelling onderweg is (heb ik bij mijn 1e bestelling ook niet ontvangen van SuperTrash) en niet als ie nog niet is uitgeleverd. Ik heb haar gemeld dat ik vorige week een email had gekregen van een collega en dan maar voorgesteld of zij misschien meer wist. Ze zou het gaan navragen en ik zou er nog iets van horen. Nu ben ik alleen heel erg nieuwsgierig wanneer ik iets meer over mijn bestelling ga horen, want tot op heden is er weer een radiostilte. En dat terwijl ik het bedrag al wel op 8 januari jl. van mijn rekening is afgehaald.

Misschien heb ik gewoon dikke vette pech, maar ik vind deze afhandeling/behandeling van een bestelling en ook het niet reageren op mails van een klant SuperTrash onwaardig en ook erg jammer en spijtig.

 

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com