Homepage
Categorieën

Gerelateerde artikelen

  • Nieuwe biologische theecollectie van Rituals Nieuwe biologische theecollectie van Rituals
  • Herbruikbaar cadeaupapier ViSSEVASSE uit Denemarken Herbruikbaar cadeaupapier ViSSEVASSE uit Denemarken
  • IKEA rolgordijnen werken samen met Google Assistent IKEA rolgordijnen werken samen met Google Assistent
  • December cadeautip; FORFEO beautyproducten December cadeautip; FORFEO beautyproducten
  • IKEA lanceert haar nieuwste SOMMAR collectie IKEA lanceert haar nieuwste SOMMAR collectie
  • Haal kerst in huis met HEMA Haal kerst in huis met HEMA
ladygadgets

WK 2010: ook voor de ladies?

dutchdressHet WK staat weer voor de deur: op 11 juni wordt de eerste wedstrijd gespeeld. Ondanks dat voetbal niet helemaal mijn ding is en ik het vaak verbazingwekkend vind hoe mannen een potje voetbal kunnen analyseren, vind ik een WK of EK altijd wel spannend. En een wedstrijd kijken in de kroeg, met een grote groep enthousiastelingen, is natuurlijk altijd gezellig.

Om een beetje leuk voor de dag te komen tijdens de wedstrijden van het Nederlands Elftal, ben ik eens gaan zoeken op het internet naar oranje gadgets voor de vrouw. Ik kon lang zoeken…webwinkel na webwinkel is gevuld met oranje herenshirts, enorme toeters, gekke hoeden en gadgets die met bier te maken hebben. Niet echt ladylike.

Gelukkig heeft Bavaria daar wat op bedacht: de DutchDress WK actie. Niemand minder dan Sylvie van der Vaart promoot dit kekke oranje jurkje dat zelfs op vier verschillende manieren gedragen kan worden! ‘One size fits all’ belooft Bavaria ons. Op de site worden ook nog tips gegeven voor bijpassende accessoires: van een oranje Ray-Ban Wayfarer zonnebril tot een oranje lederen iPhone case, alles om dit WK stijlvol door te komen. De DutchDress is voor 9,99 te bestellen op Bavaria.nl en komt met een Fridgepack Bavaria bier.

Kijk je alleen naar voetbal voor de mooie mannen? Zit jij na elk doelpunt op het puntje van je stoel te wachten totdat er weer een shirt uitgaat? Helaas, de FIFA heeft bepaald dat de shirts aan moeten blijven op straffe van een gele kaart en dus zijn er geen blote torso’s meer te zien. Biermerk Jillz vindt: ‘keep the game beautiful‘ en heeft daarom de handen ineengeslagen met RTL en een handtekeningenactie gestart. Ex-brutale meiden Tatum en Jennifer gaan in het programma ‘Hemd van je lijf’ vanaf 31 mei extra handtekeningen verzamelen.

Met deze initiatieven is het WK ook voor ladies leuk!

Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies voor advertentiecampagnes en webstatistieken. Sommige informatie kan gedeeld worden met advertentienetwerken. Onder het kopje Privacy en Cookies lees je welke cookies geplaatst worden en waarom. Ga je akkoord met onze cookies?