Nee, het overstap probleem is nog niet opgelost, sterker nog: er is een ‘probleem’ bijgekomen!
De Telfort helpdesk heeft contact met mij opgenomen en daar is uitgekomen dat T-Mobile zegt dat wij een zakelijk contract hebben, ipv. een particulier contract. Dit is dus niet het geval, wij hebben gewoon privé contracten die op ons bedrijf staan.
En het is zelfs zo dat als T-Mobile zegt dat wij een zakelijk contract hebben, zij hun eigen abonnementen en abonnementsvormen niet kennen, want onze contracten zijn helemaal niet zakelijk af te sluiten, alleen maar voor particulieren!
Dus deze telecom horrorstory wordt vervolgd………
4 reacties
[…] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Constance Hage, ProviderNieuws. ProviderNieuws heeft gezegd: overstappen van T-Mobile naar Telfort – Ladygadgets.blogo.nl (Blog) http://goo.gl/fb/OBdTS #Tmobile […]
[…] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Constance Hage, ProviderNieuws. ProviderNieuws heeft gezegd: overstappen van T-Mobile naar Telfort – Ladygadgets.blogo.nl (Blog) http://goo.gl/fb/OBdTS #Tmobile […]