You are here: Home » Fashion » Online shop Hunkemoller

Online shop Hunkemoller

geschreven door Constance

Regelmatig bestelde (let even op de verleden tijd) ik bij Hunkemoller mijn bikini’s en ondergoed. Ik heb eind mei weer een bestelling geplaatst (met een kortingscode) en daar ging het al mis. Ik had keurig mijn code ingevoerd maar de korting was niet verwerkt, dus er maar een email aangewaagd en de korting werd alsnog verrekend.

Een aantal bikini’s zaten goed, en een aantal moesten er worden terug gestuurd. Ik heb op vrijdag 5 juni (ja de datum weet ik nog precies) bij het Postkantoor in Amersfoort een aantal pakketjes afgeleverd (Hunkemoller, H&M en een Samsung testtelefoon) en allemaal waren ze goed aangekomen behalve het pakketje van Hunkemoller bleek na een paar weken.

In de tussentijd had ik keurig mijn rekening betaald van de artikelen die ik had gehouden, maar ineens kreeg ik een aanmaning voor de restantbetaling, maw. ik moest de levering betalen die ik had teruggestuurd! Ik had wel, heel dom van me, alle bonnetjes van het opsturen intussen weggegooid, dus ik kon niet meer bewijzen dat ik het pakje had opgestuurd. Ik heb contact opgenomen met Hunkemoller en zij mailden mij dat zij niets van mij retour hadden gekregen en dat ik dus alles moet betalen.

Ik ben daarop naar het Postkantoor in Amersfoort gegaan en zij hebben een uitdraai gemaakt voor mij waarop te zien was welke pakjes erop 5 juni verstuurd zijn en daar stond netjes mijn Hunkemoller pakje tussen. Dit verhaal heb ik opgestuurd naar Hunkemoller en ik heb verder niets vernomen. Dus dan denk je, eind goed al goed.

Maar nee, afgelopen vrijdag lagen er 3 (!) dezelfde brieven van een incassobureau bij mij op de deurmat want het hele verhaal is uit handen gegeven. Dus nu moet ik het dubbele betalen, maw. het zijn wel erg dure bikini’s geworden. Ik ga maandag gelijk eens aan de bel trekken bij Hunkemoller want ik vind dit werkelijk geen stijl. Ik hoor niets meer van Hunkemoller en ineens krijg je een incasso-bureau op je dak!

Jullie begrijpen dat online shoppen bij Hunkemoller voor mij verleden tijd is, want een bedrijf dat zo slecht haar zaakjes op orde heeft, daar wil ik niets meer (en nooit meer) mee te maken hebben. Ik hoop nu maar dat ik ook nog de incasso kwijt gescholden krijg.

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com