You are here: Home » Mysteryshopper » Service T-Mobile is waardeloos

Service T-Mobile is waardeloos

geschreven door Constance

Vorig jaar november heb ik (na een lange speurtocht) de Samsung U600 White edition aangeschaft. (Klik hier voor dat artikel.)

Ik vind het een heel prettig toestel, maar begin augustus jl. kreeg mijn FM-radio kuren, hij ging storen en op een gegeven deed ie helemaal niets meer. Ik zag op de site van Samsung dat zij 2 jaar garantie geven op hun telefoons dus ik terug naar de T-Mobile shop in Amersfoort. Mijn telefoon werd opgestuurd en binnen 2 weken was ie terug, gerepareerd! Dus niet, want nog steeds stoorde, kraakte en piepte de FM-radio. Dan maar weer opsturen, en 2 weken later was ie weer terug, gemaakt. Helaas, want ik weet niet welke prutsers erbij de T-Mobile reparatieservice werken, maar een FM-radio kunnen ze blijkbaar niet repareren.

De medewerkers in de T-Mobile shop waren het met me eens, en na overleg met de afd. AFTERSALES, werd er besloten om mij een nieuwe telefoon te geven. Helaas is mijn model, de Samsung U600 White niet meer leverbaar, maar het zou de Samsung U600 Crystal Blue worden. Ik heb mijn oude telefoon achtergelaten en ik zou binnen 1 week (zo rond 12 september jl.) mijn nieuwe Samsung telefoon thuis gestuurd krijgen.

Op 17 september had ik nog steeds niets in huis, dus maar eens gebeld met de KLANTENSERVICE afd. zakelijk van T-Mobile. Gelukkig is het een gratis nummer want anders ben je al bankroet voordat je iemand hebt gesproken. De mijnheer aan de andere kant van de lijn vertelde mij dat mijn toestel nog dezelfde dag zou worden opgestuurd dus dat ik ‘m uiterlijk 2 tot 3 dagen later in huis zou hebben. 3x raden, geen telefoon.

Weer de telefoon gepakt (1 week later) en na mijn verhaal weer aan iemand van de KLANTENSERVICE gedaan te hebben, werd ik doorverbonden met de afd. AFTERSALES. De dame die ik nu sprak zei dat de telefoon nog niet was verzonden omdat ze eerst mijn oude toestel moesten traceren maar zodra dat gebeurt was werd alles naar mijn huisadres opgestuurd.  Weer 1 week later toch maar weer eens gebeld met deze mevrouw, en ja hoor, weer werd mij verzekerd dat alles nu in orde was.

Het oude toestel was terecht en mijn nieuwe mobieltje zou uiterlijk 29 september verzonden worden. Het is momenteel 13 oktober en nog steeds geen telefoon. Vanmorgen (om 08.30 uur) heb ik maar weer eens de telefoon gepakt, en de 1e dame die ik aan de lijn kreeg zou mijn verhaal doorsturen naar de afd. AFTERSALES en zij zouden contact met mij opnemen.

Vanmiddag om 12.30 uur maar weer eens gebeld met KLANTENSERVICE, en de dame die ik toen aan de lijn kreeg vertelde mij doodleuk dat mijn telefoon in de T-Mobile shop in Amersfoort lag. Dus ben ik vanmiddag maar op de fiets gestapt naar de winkel.

De verkoopster zag me binnenkomen en begreep meteen wat ik kwam doen, ik had nog steeds geen telefoon. En toen ik haar vertelde dat ik bij hen in de winkel moest zijn aangekomen viel ze bijna om van verbazing. Zij is gaan bellen en informeren en (bijna 1 uur later!) kwam ze met de mededeling dat mijn telefoon waarschijnlijk leveringsproblemen heeft en dat ie nog niet binnen is bij de afd. AFTERSALES.

Jullie begrijpen dat ik nu echt bijna explodeerde. Tot 2x toe is mij verteld dat mijn telefoon is opgestuurd naar mijn huisadres, daarna zou ie in de winkel liggen en nu blijkt dus dat er leveringsproblemen zijn. Op zich is dat vervelend, maar waarom zit men bij T-Mobile gewoon te liegen?

Ik ben daarna nogmaals met de afd. KLANTENSERVICE gaan bellen en heb geeist dat ik iemand aan de lijn zou krijgen die beslissingsbevoegd is, maar dat is me niet gelukt, want volgens de medewerkster mogen zij geen telefoontjes doorzetten! En dat terwijl T-Mobile werkt met de slogan: “One call does it all!”. Het streven is
dus om de vraag van de klant zo compleet en goed mogelijk in één
gesprek te beantwoorden. Ik heb nu al 6 telefoontjes besteed aan T-Mobile maar mijn vraag/klacht is nog steeds niet verholpen! Ik hou jullie op de hoogte van mijn T-Mobile verhaal.

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com