You are here: Home » Gadgets » Service T-Mobile – Update

Service T-Mobile – Update

geschreven door Constance

Zoals jullie eergisteren hebben kunnen lezen heb ik nogal wat problemen met T-Mobile.
(Klik hier voor dat artikel)

Hier volgt een update; gisteren rond 12.30 uur was ik nog steeds niet teruggebeld door een Senior medewerker van de KLANTENSERVICE, dus ben ik maar weer eens zelf gaan bellen. Na ong. een half uur in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken, grrrrrr.

Om 14.00 uur maar weer een poging gedaan en na ong. 20 minuten wachten kreeg ik een mevrouw aan de lijn. Ik heb mijn verhaal zeer kort en bondig gedaan en gelijk aan haar gevraagd om een Senior medewerker.

Ik kreeg een mijnheer aan de lijn en hij vertelde mij dat het toestel inderdaad niet meer leverbaar was en hij zou het eea. voor mij gaan uitzoeken. Na ong. 20 minuten belde hij terug en vroeg me of mijn nieuwe toestel ook een ander merk mocht worden. Dat was voor mij geen probleem als er in ieder geval maar een FM-radio opzat. Hij zou mij binnen 1 uur terugbellen, en dan zou ik van hem vernemen, welk toestel ik bij de T-Mobile shop in Amersfoort zou kunnen ophalen.

Inderdaad kwam hij keurig zijn afspraak na, en hij vertelde mij dat ik een Samsung U600 Copper Goldzou krijgen. Dus toch gewoon een U600, alleen in het donker goud ipv. donker blauw. Ik ben gelijk op mijn fiets gestapt en naar de winkel gegaan en daar heb ik inderdaad mijn nieuwe toestel gekregen.

Ik ben blij dat alles uiteindelijk toch nog zo snel geregeld kon worden (na heel wat frustratie, ergenis, boosheid etc. van mijn kant) maar wat mij wel tegenviel was dat ik echt alleen het toestel meekreeg, dus zonder batterij (ik had nl. de oude batterij zelf moeten houden), zonder headset en zonder de doos. Een beetje meer service voor alle ongemakken die ik heb ondervonden was toch wel netjes geweest. Maar goed, je kunt blijkbaar niet alles hebben…….

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com