You are here: Home » Toilet » Organiseer je werkplek

Organiseer je werkplek

geschreven door testman

Van nature ben ik een enorme chaoot. Daarom bedenk ik allerlei truukjes om mijn werkplek toch een beetje netjes te houden. Voor wie ook wel wat tips kan gebruiken is hier twee supertips.

1. Leg een bestekbak in je bureaula
Mijn bureaula lag vol met pennen, potloden, scharen en wat je allemaal nog maar meer nodig kan hebben. Gevolg: ik kon nooit vinden wat ik nodig had. Een bestekbak is de oplossing. Bij IKEA kocht ik een bestekbak voor 1,50 Euro en mijn la was weer netjes.

2. Hang een prik- of magneetbord achter je bureau
Mijn bureau ligt altijd helemaal vol met papier. Daardoor duurd het altijd even voordat ik de juiste papieren vind. Daarom heb ik een groot prikbord achter mijn bureau gehangen. Hier hang ik papieren op waar data op staan of bevoorbeeld brieven die ik nog moet verwerken. Zo vergeet ik het niet, want het hangt recht voor mijn neus!

Gerelateerde artikelen

Laat een reactie acter

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com