Na de samenwerking met Karl Lagerfeld en Jean-Paul Gaultier heeft Coca-Cola light eerder deze maand aangekondigd dat Marc Jacobs de exclusieve Creative Director wordt voor 2013. Deze samenwerking is een belangrijk onderdeel van de campagne ‘Sparkling Together For Three Decades’.
Geïnspireerd op de drie decennia van Coca-Cola light zullen de designs gebaseerd zijn op de ontwikkeling van vrouwen in de jaren ‘80, ‘90, en de zero’s, met een grappige twist, in lijn met de stijl van Jacobs. De blikjes en de labels van de 1,5 liter flessen worden als eerste van deze designs voorzien (vanaf eind februari as.).
En in combinatie met deze blikjes en flesjes maak je vanaf 1 maart t/m eind april 2013, ieder uur, kans op een exclusief Coca-Cola light Marc Jacobs tas!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tBE8pa_PhdE[/youtube]
En op 11 maart wordt de Coca-Cola light Sparkling Together with Marc Jacobs ‘limited edition’ collectie van alu bottles onthuld; ‘I Heart ‘80s’, ‘I Heart ’90s’ en ‘I Heart ’00s’.


