In de jaren 80 was ik, als droogshampoo addict, al blij dat ik kon kiezen uit Schwarzkopf droogshampoo in een strooibusje of in een spray. Maar tegenwoordig komen er steeds meer droogshampoo merken bij, en eigenlijk wordt nu droogshampoo voornamelijk gebruikt om je haar meer volume te geven en minder om, bijv. je vette lok of pony, bij te werken.
Het Engelse merk Batiste heeft voor het zomerseizoen 3 limited editions; Go Wild, Graffiti en Cherry en deze zijn bedoeld voor iedereen die het haar volume en frisheid willen geven. Go Wild heeft de geur van kokos, aangevuld met vanille, musk en hout. Graffiti ruikt naar appel, bessen en jasmijn. En bij Cherry heeft, zoals de naam al zegt, de kersengeur de overhand.
Nu is mijn favoriete geur (en fles) Go Wild en natuurlijk wil ik dolgraag dat deze limited edition permanent in het Batiste assortiment komt. Heb jij een andere voorkeur? Ga dan naar de Batiste Facebook pagina en stem op jouw favoriet.