Vorig jaar hebben jullie kunnen lezen dat ik een handige en superfijne Samsonite reiskoffer heb besteld via Travelbags.nl. Deze (zachte) reistas is 2x mee op reis geweest en tijdens mijn laatste trip kwam ie met een grote scheur vanaf de bagageband gerold en hij was niet meer gebruiken.
Nu zit er, bij Samsonite, 2 jaar garantie op de reistas en ik heb contact opgenomen met Travelbags.nl en hen een mail gestuurd, incl. een aantal foto’s van de schade. Hierop vroeg Travelbags.nl mij of ik de reistas naar hen toe wilde opsturen en dat heb ik gelijk gedaan. En ik hoefde geen verzendkosten te betalen want de koffer mocht naar een antwoordnummer gestuurd worden. (Dat is op zich al een compliment waard.)
Ik kreeg een paar dagen later een mail dat mijn tas naar Samsonite was opgestuurd en dat Samsonite de schade zou bekijken en of het mogelijk zou zijn of de koffer gerepareerd zou kunnen worden. Het was voor mij wel belangrijk dat dit niet te lang zou duren want Testman en ik vertrekken binnenkort naar Zambia voor een safari en dan is een zachte reistas/-koffer essentieel.
En zojuist ben ik gebeld door Travelbags.nl en aangezien Samsonite mijn koffer niet meer repareren mag ik een geheel nieuw exemplaar uitzoeken bij Travelbags.nl! Dit had ik niet verwacht en ik ga straks gelijk aan de slag met het uitzoeken van een nieuw exemplaar. (En dat wordt nog een klus want de keuze is echt enorm.)
Travelbags.nl en Samsonite; hartelijk dank voor deze geweldige service!