Homepage
Categorieën

Gerelateerde artikelen

  • Geef jouw Valentijn een perfect cadeau van Sony Geef jouw Valentijn een perfect cadeau van Sony
  • Valentijnsdag bij HEMA Valentijnsdag bij HEMA
  • Kisses from Pupa Milano op Valentijnsdag Kisses from Pupa Milano op Valentijnsdag
  • Essence Valentijncollectie Essence Valentijncollectie
  • Philips wenst je Happy Valentine Philips wenst je Happy Valentine
  • Samen fietsen maakt je gelukkig Samen fietsen maakt je gelukkig
shoppen

Dunkin’ Donuts lanceert Valentijnscampagne met Victoria Hensen

Dunkin’ Donuts, de Amerikaanse bakkerij en koffieketen, is sinds 16 jaar weer terug in Nederland. En ter ere hiervan is er een Valentijnscampagne gelanceerd, waarin het liefdeskoppel Victoria Hensen en Luca Borsato de hoofdrol speelt. Als klap op de vuurpijl zijn ook de Valentijns koffiebeker en de Valentijn Donut gelanceerd, in samenwerking met Victoria. Er zijn momenteel alweer in 3 steden diverse filialen in Nederland geopend; Amsterdam, Utrecht en Hilversum.


Speciaal voor deze internationale dag van de liefde komt Dunkin’ Donuts met de Valentijn Donut, ontworpen door Victoria. Deze behoort tot een van de lekkerste koekjes bij de koffie. Deze donuts zijn in elke vestiging van de Amerikaanse bakkerij en koffieketen in Nederland vanaf nu verkrijgbaar. De Valentijns koffiebeker is daarbij de spreekwoordelijke kers op de taart die het plaatje rondom 14 februari compleet maakt.


Naast de donuts staat Dunkin’ Donuts zonder meer bekend om hun kwaliteitskoffie met 100% Aribaca-bonen. Dunkin’ Donuts hanteert het ‘Tree-to-Cup’-proces, ofwel: het complete traject van plant tot kopje. Tree-to-Cup is een kwaliteitsproces voor het inkopen van koffie, dat begint op de koffieplantage en eindigt bij de koffie die bij de restaurants besteld kan worden. De Valentijns koffiebeker is daarbij extra leuk om je kopje koffie uit te drinken.