Homepage
Categorieën

Gerelateerde artikelen

  • VINADA; een nieuwe non-alcoholische sparkling rosé is gelanceerd VINADA; een nieuwe non-alcoholische sparkling rosé is gelanceerd
  • Netatmo Smart Home apparaten Netatmo Smart Home apparaten
  • Philips introduceert een High Speed-Vacuümblender Philips introduceert een High Speed-Vacuümblender
  • Veilig GPS kinderhorloge stelt ouders gerust Veilig GPS kinderhorloge stelt ouders gerust
  • Saint Tropez’s Winter Essentials Saint Tropez’s Winter Essentials
  • Doe je was met het slimme doseersysteem LESS Doe je was met het slimme doseersysteem LESS
ladygadgets

Overstappen T-Mobile

Ik had vorige week de hoop dat het overstapproces van T-Mobile naar Telfort eindelijk in goede banen was geleid, maar helaas, te vroeg gejuigd.

Tijdens een telefoontje van de klantenservice van T-Mobile werd mij doodleuk verteld dat onze klantnummers (van Testman en mijzelf) niet matchen met onze mobiele telefoonnummers. Maar er kon mij niet verteld worden wat er dan fout ging, het enige dat de T-Mobile ‘klantenservice’ mijnheer zag was dat onze aanvraag al tot 3 keer toe was geweigerd doordat er geen koppeling tussen de nummers gemaakt kan worden. (Ondertussen is onze aanvraag al 6x geweigerd.)

En ik vraag me dan ook af, als onze klantnummers niet overeenkomen met onze mobiele nummers, waarom gaat het dan wel goed met de facturering? Want volgens hun redenatie bestaan wij eigenlijk niet, of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Daarop wederom contact opgenomen (per mail) met Telfort en wederom onze klantnummers (staan vermeld op onze facturen, dus dat moeten toch echt onze klantnummers zijn) en de bijbehorende mobiele nummers doorgegeven (al voor de 2e keer) en ik kreeg als antwoord dat op een of andere manier de computer er iets anders van maakt (Bij de Telfort of de T-Mobile computer, ik heb geen idee) en dat er weer een nieuwe aanvraag zou worden gedaan.

Testman zou nog worden teruggebeld door de Supportafdeling Zakelijk van T-Mobile (na een zeer pissige Tweet) maar ook dat moet nog steeds gebeuren. En dit als de zoveelste keer dat zij dingen beloven maar niet doen.

En gisteren kwam het verlossende woord, mijn nummer en klantnummer komen weer NIET overeen, over die van Testman horen we morgen meer. En Telfort gaat mijn nummerportering wederom indienen en dan hoor ik volgende week meer.

Ik word er werkelijk helemaal gek van, want ondertussen zijn we al 2 maanden verder, en we hebben al een opzegtermijn van 3 maanden! En zo lang die nummerportering er niet door is, is de opzegtermijn ook nog niet ingegaan. Dus betalen we nog langer veel te veel en zijn we super slecht bereikbaar. Dus wederom wordt vervolgd………..